23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla öğrencilerim 3 dilde kutlama afişleri hazırladı. Betül KOCA İsmil Anadolu İmam Hatip Lisesi Karatay/KONYA
Projede emeği geçen öğrencilerime ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Başarılarının devamını diliyorum. Betül KOCA İsmil Anadolu İmam Hatip Lisesi Karatay/KONYA
UMMUHAN TAŞER ÖĞRETMEN-ÖĞRENCİ WEBİNARIMIZ TÜM ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİMİZLE TOPLANDIK.ORTAK PROJE ÜRÜNÜMÜZ OLAN 3 DİLDE e SÖZLÜK ÇALIŞMALARIMIZI BİRLİKTE İNCELEDİK.ÖĞRENCİLERİMİZİ BİLGİLENDİRDİK.
HOŞ BULDUK
YanıtlaSil