GİRESUN YAVUZKEMAL İHO PROJE ÖĞRENCİLERİM WEB 2.0 ARAÇLARI İLE 3 DİLDE e TWİNNİNG GÜNÜ AFİŞLERİ HAZIRLADILAR.
e TWİNNİNG GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN.(UMMUHAN TAŞER)
Bağlantıyı al
Facebook
X
Pinterest
E-posta
Diğer Uygulamalar
Yorumlar
Bu blogdaki popüler yayınlar
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla öğrencilerim 3 dilde kutlama afişleri hazırladı. Betül KOCA İsmil Anadolu İmam Hatip Lisesi Karatay/KONYA
Projede emeği geçen öğrencilerime ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Başarılarının devamını diliyorum. Betül KOCA İsmil Anadolu İmam Hatip Lisesi Karatay/KONYA
UMMUHAN TAŞER ÖĞRETMEN-ÖĞRENCİ WEBİNARIMIZ TÜM ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİMİZLE TOPLANDIK.ORTAK PROJE ÜRÜNÜMÜZ OLAN 3 DİLDE e SÖZLÜK ÇALIŞMALARIMIZI BİRLİKTE İNCELEDİK.ÖĞRENCİLERİMİZİ BİLGİLENDİRDİK.
Yorumlar
Yorum Gönder